Mitt liv som  hästnörd.=)

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av jennie larsson - 30 mars 2011 20:18

Kan man säga ngt annat när dt har varit strålande solsken å jätte varmt å skönt ute..=O)

Va i stallet idag å lunchade hästarna och dt gick bra,vagnen va lagad oxå så nu blev dt genast lättare för mig att få md alla påsarna på en gång,förut så fick ja gå två ggr md efters ja inte fick md alla åtta på en å samma gång å dt va skönt..=O)

Mockade å donade som vanligt å när ja va klar md dt så tog ja in Corre för en liten ridtur m han ville inte gå in,för en gångs skull så ja fick dra i honom för att få md honom å dt ä första gången som ja får göra dt,hehe...

Amanda å ja red uppe i paddocken m Corre tycker inte om att gå där inne å ska man va där uppe så ska man va sj md honom för då går han bättre å har ingen att följa efter..=O)

M dt gick bra idag,vi travade lite å så helt plötsligt gick han in självmant i galopp å dt va härligt m han började att busa så ja saktade in md tannken på magen,Grodan ä juh inte van att dt ska kännas sådär konstigt när man guppar fram,haha..=O)

Andra gången vi travade så drog han iväg i galoppen å skulle bocka å sånt å då kände ja att nae,dt här funkar inte så vi skrittade istället runt..

När vi skulle tebax till stallet så blev han plötsligt rädd för ngt å kasta sig åt sidan två ggr å då trodde ja att ja skulle ramla av m ja höll mig kvar som tur va m hade han kastat sig en gång tilll så hade ja nog hamnat i backen,så nu ska ja skritta ut på honom sj hädanefter för då ä han mkt lugnare..=O)

Hjärtat kom upp till stallet efter jobbet för vi fick hem hö idag å ja behövde hjälp md dt,så katta körde upp honom..=O)

Imorse när ja vaknade så hade ja fått ett jätte fint mess av min underbara man,dt värmde å ja blev jätte glad,för dt ä inte alltid man får läsa sånt direkt när man vaknar..=O)

Såhär stod dt:

"Godmorgon,du vackraste som finns.Jag älskar dig så mycket att ja inte finner ord till hur mycket..  

Du är s underbar å vacker att ja tror jag drömmer varje morgon när jag vaknar vid din sida.

Du är verkligen det bästa som hänt mig å jag är så glad,lycklig å stolt över att vi snart ska få en liten tillsammans..  

Jag älskar dig mer än något annat på denna jord..        

Miljoner pussar å kramar till dig min hustru,från bara din man.."

Visst blir man glad å lycklig över att få ett sånt mess på morgonen..=O)

Han ä bara för underbar min man..=O)

Nä nu ska ja gå å titta på tv å umgås lite md honom innan vi ska gå å lägga oss m dt va allt från fam:Larsson för idag..=O)

Lägger in lite bilder på corre å Fantis från idag oxå..=O)

Många kramar

  

 

                 

Ovido - Quiz & Flashcards