Mitt liv som  hästnörd.=)

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

det går ju nerför..:)

Av jennie larsson - 7 juni 2012 12:21

Det funkar ju bra det här md Nutrilett..=)

KOllade igår å fick en liten chock,har minskad två stl REDAN..=)

Å då har ja bara ätit detta sen i lördags..=)

Så nu kommer ja i mina finbyxor igen m det ä mkt kvar fortf,har ju iof inte vägt mig ännu m det gör ja i slutet på månaden..=)

Ja skulle pröva tomat soppan från nutrilett oxå m ja fick bara i mig halva sen höll ja på å spy,usch,tvi å blä va den va inte god,så den prövar ja inte mer..:/

Håller mig till den vanliga..

Nä nu ska ja plocka lite innnan alicia vaknar m hörs senare ikväll om inte kl blir så mkt när vi kommer hem från stallet..=)

Hare gött å take care..  

Kram

 

 

 
 
Lisa

Lisa

7 juni 2012 14:14

Hej, fin blogg du har! kolla gärna in min blogg! :D

http://www.lisareinholdsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie larsson - 15 november 2012 15:26

Halloj allihopa..=) Det va visst hundra år sen ja skrev sist m har inte riktigt orkat lr haft tid till å skriva,har haft fullt upp hela tiden.. Det ä massor som har hänt i våra liv nu..=) Ja har fått jobb som personlig assistent å så har ja ÄNT...

Av jennie larsson - 10 juni 2012 21:00

Hello.. Ja har nu bytt bloggplats då den här inte uppfyller mina önskningar då det gäller att blogga.. Ja kan inte lägga in varken kort lr fimler som ja ska,bara bråkar m följ mig gärna på den nya bloggplatsen som ä.. www.nattstad.se/larssonjen...

Av jennie larsson - 8 juni 2012 12:16

   Sj så har ja å Alicia varit i lekparken på fm å lekt,hon gungade i en stor gunga som hon kunde ligga i å den tyckte hon va rolig..=) Nu sover hon å då tänkte ja passa på att kasta in ett inlägg här inne innan ja ska ta itu md tvätten mem mera..=...

Av jennie larsson - 3 juni 2012 13:08

Vi är helt nöjda..=) Hästarna skötte sig bra å riddarna oxå.. Corre ville väl inte riktigt  i slutet m han tröttnar rätt så fort om det inte ä fart å fläkt hela tiden m det kommer han nog bli bättre på sen,förhoppningsvis..   Det funkade inte å...

Av jennie larsson - 1 juni 2012 21:00


ska jätta sätta igång på riktigt.. Imorn börjar min reningskur å viktminskning..=) Nu ska ja sätta hårt mot hårt.. Nu ä ja trött på å se ut som en slashas i kroppen,har bara byggt upp en massa muskler i benen efter all cykling till stallet m ja...

Ovido - Quiz & Flashcards