Mitt liv som  hästnörd.=)

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av jennie larsson - 10 februari 2011 20:10

räcker dt inte md all snö som redan har varit å ä kvar??

Ja som trodde att snön va på väg bort m ack så fel man kan ha..  

Igår va dt ju så varmt å skönt å imorse när man vakna å såg att dt snöa,då vart ja inte glad å nu när man ser hur mkt dt har kommit så blir man juh mindre glad,usch säger ja bara..

Har inte gjort så mkt idag,städat å tvättat som vanligt..

Imorn ska ja till ewes skola å hälsa på en stund,ohon frågade om ja ville dt å dt ä klart att ja kan göra dt..  

Jag fick en mugg av mitt   igår så ja lägger ut bilder på den för den ä så söt..

Ja håller fortf på md bloggen så den ä inte riktigt klar m ni får ha lite överseende md dt,för dt ä ju inte alltid så lätt md en ny blogg när man ä van vid den gamla å dom funkar juh inte riktigt likadant m ja ska nog snart få ordning på den,hoppas ja..

Nä nu ska ja umgås lite md mannen innan tv:n börjar m ni får hade så bra å ha en trevlig kväll allihopa..

Hare gött..

 

Lägger in lite bilder..=O)

        

 

Av jennie larsson - 10 februari 2011 15:17

Hejsan allihopa...

 

Ja ä ny på denna sida m om ni går in på min gamla bloggsida så kan ni läsa om vad som har hänt å vem ja ä..  

www.jenniewahlberg.blogspot.com

Ja tänkte att ja skulle röva denna sida å se om den ä bättre än min gamla å dt tror ja att den ä m vi får se..  

Nä nu ska ja forts lite md det sista innan maten sak göras..

Hare gött så länge..

Kramen...

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards