Mitt liv som  hästnörd.=)

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Tjena tjabba hallo..=O)

Av jennie larsson - 2 april 2011 15:49

Idag har vi haft morronen i stallet å dt gick jätte bra,fast hästarna va lite hispiga imorse när vi kom m dt kan man juh förstå för dom hade inte fått ngn kvällsmat för dt hade visst blivit ngt missförstånd för dom som skulle hjälpa henne som hade kvällen egentligen...

Hjärtat gjorde iordning staketet i sommarhagen å ja gick å mockade å pulade md allt som skulle göras till våra små troll..=O)

Vi va i stallet runt sju å va hemma vid två,så dt vart en lite lång dag m dt va skönt..

Å nu ikväll så ska vi på Titanix,dt lär nog bli sista gången som man går ut å roar sig nu på ett tag framöver..=O)

Lilla Grodan ä juh beräknad den 3 maj m vi tror att den kommer att titta ut ngn dag mellan den 11-22 april så vi får väl se..=O)

När Hjärtat höll på md hagen så passade ja på att plåta trollen lite grann å ja hade tur för båda kom fram till mig å stod å mös md mig å så pussade dom på varann,dt så så härligt å mysigt ut,så dt va tur att ja hade kameran md mig..=O)

När dom står vid min jacka så snuttar nicco på den å corre undrade nog så klart vad han gjorde å när han såg va nicco gjorde så skulle han juh såklart göra likadant..=O)

Nicco brukar stå å snutta på mina kläder,mössan,kinden lr handen m helst vill han ha tummen i munnen å snutta på den,utan att bita mig så kan ja stoppa in den i munnen på honom mellan tänderna..=O)

Öronen brukar han ta oxå,så dt ä juh tur att man litar på honom,hehe..=O)

Lägger ut kortena som ja tog idag..

Nä nu ska ja laga lite mat så Grodan blir mätt å belåten i magen å sen ska ja hoppa i ett varmt bad m ni får ha en fortsatt trevlig å bra lördagskväll,för dt ska ja ha lr vi..=O)

Kram

  

                           

 
 
Ingen bild

http://frujossan.bloggplatsen.se

2 april 2011 21:39

hej åh ska du se titanix, det är mina stora idoler. grattis till graviditeten det känns väl spännande att snart vara mamma igen?

en fråga hur fick du hjärtat på din bild? menar på din header

jennie larsson

3 april 2011 20:53

Tack så mkt..=O)
JA dt ä spännande,alltid lika roligt å spännande å se vad dt ä för en liten krabat som kommer ut för att se världen..=O)

 
Ingen bild

http://frujossan.bloggplatsen.se

2 april 2011 21:41

hej kul att du ska se titanix, det är mina stora idoler. grattis till att du ska bli mamma igen.

en fråga hur fick du hjärtat på din header?

jennie larsson

3 april 2011 20:52

Hallo där...
Vi va aldrig å lyssnade på dom för ja fick såna kraftiga sammandragningar så vi vågade inte att gå ifall bebisen fick för sig att komma ut,så vi hyrde film istället..=O)
Dt va min dotter som fixade dt m ja tror att hon gjorde dt på picnic,för dt va där hon satte ihop alla bilderna..=O)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie larsson - 15 november 2012 15:26

Halloj allihopa..=) Det va visst hundra år sen ja skrev sist m har inte riktigt orkat lr haft tid till å skriva,har haft fullt upp hela tiden.. Det ä massor som har hänt i våra liv nu..=) Ja har fått jobb som personlig assistent å så har ja ÄNT...

Av jennie larsson - 10 juni 2012 21:00

Hello.. Ja har nu bytt bloggplats då den här inte uppfyller mina önskningar då det gäller att blogga.. Ja kan inte lägga in varken kort lr fimler som ja ska,bara bråkar m följ mig gärna på den nya bloggplatsen som ä.. www.nattstad.se/larssonjen...

Av jennie larsson - 8 juni 2012 12:16

   Sj så har ja å Alicia varit i lekparken på fm å lekt,hon gungade i en stor gunga som hon kunde ligga i å den tyckte hon va rolig..=) Nu sover hon å då tänkte ja passa på att kasta in ett inlägg här inne innan ja ska ta itu md tvätten mem mera..=...

Av jennie larsson - 7 juni 2012 12:21

Det funkar ju bra det här md Nutrilett..=) KOllade igår å fick en liten chock,har minskad två stl REDAN..=) Å då har ja bara ätit detta sen i lördags..=) Så nu kommer ja i mina finbyxor igen m det ä mkt kvar fortf,har ju iof inte vägt mig ännu ...

Av jennie larsson - 3 juni 2012 13:08

Vi är helt nöjda..=) Hästarna skötte sig bra å riddarna oxå.. Corre ville väl inte riktigt  i slutet m han tröttnar rätt så fort om det inte ä fart å fläkt hela tiden m det kommer han nog bli bättre på sen,förhoppningsvis..   Det funkade inte å...

Ovido - Quiz & Flashcards