Mitt liv som  hästnörd.=)

Alla inlägg den 15 november 2012

Av jennie larsson - 15 november 2012 15:26

Halloj allihopa..=)

Det va visst hundra år sen ja skrev sist m har inte riktigt orkat lr haft tid till å skriva,har haft fullt upp hela tiden..

Det ä massor som har hänt i våra liv nu..=)

Ja har fått jobb som personlig assistent å så har ja ÄNTLIGEN blivit MORMOR..=) 

Min lilla Johanna fick en dotter fedagen den 18 okt kl 00.30,hon va 51cm å vägde 3900gr..=)  

Jag va med henne på förlossningen å det va en upplevelse å se kan ja lova,hon va så duktig å klarade av det galant..=)  

Är så stolt över min älskade dotter,som ä en ensamstående mamma å klarar av allt,inget gnäll lr ngt om å få gå upp på nätterna å sånt..  

Hästarna mår bra,kita har fått upp sina muskler nu,så nu ä hon tipp topp,corre lika busig å bångstyrig å nicco bara är..

Red nicco häromdagen en liten skritt tur i skogen å han va  het kan ja lova,ska börja sätta igång honom nu lite smått efter sin skada,så han får se lite annat än bara hagen å stallet m man kan inte tro att han ä 21 år,han ä som en explosionsfärdiig tre åring..=)

M ja känner honom så väl så ja känner när han ska göra ngt å han lyssnar på mina hjälper å sånt direkt,så mig skulle han "nog" aldrig kasta av..=)

Det finns så mkt ja skulle vilja berätta m ja orkar inte å skriva ner allt här på en gång,för det skulle ta så lång tid å jobbigt för er att sitta å läsa..=)

Så ja får sitta å skriva lite dag för dag istället..=)

Idag hade ja morgonen i stallet å ja undrar om det ä bra å hålla på i stallet med feber å halsfluss m det ä som ja brukar säga"när man har häst så kan man inte vara sjuk" vet inte om andra har samma inställning som ja lr tänker samma...

Just nu sitter ja å väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem från jobbet..=)

Ewe har åkt till sin pappa idag å johanna ä med två ko,pisar som oxå har små barn..=)

Nähä nu ska ja väl hänga upp tvätten annars så fastnar ja här framför datorn å det ä juh inte bra..

Hare gött nu alla så hörs vi igen..=)

Lägger ut lite bilder..=)

Kram

  


Mormors lilla Althea..   

               

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards