Mitt liv som  hästnörd.=)

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av jennie larsson - 3 juni 2012 13:08

Vi är helt nöjda..=)

Hästarna skötte sig bra å riddarna oxå..

Corre ville väl inte riktigt  i slutet m han tröttnar rätt så fort om det inte ä fart å fläkt hela tiden m det kommer han nog bli bättre på sen,förhoppningsvis..  

Det funkade inte å ta kort för ja hann inte md när dom sprang förbi m ja filmade,tänkte lägga upp den senare idag om ja får ut den..=)

När vi kom hem så gjorde ja inte så mkt efters kl va rätt mkt,gick en lång promenad md cindy när ja hade lagt alicia på kvällen,va rätt skönt å komma ut å gå..=)

Idag ä ja inne på min andra dag md Nutrilett å min kroppsrensning å det går bra,ovanligt bra..=)

Drack ingen Cola igår å har inte gjort det idag heller,å det ä duktigt för att vara ja..=)

Har bara druckit vatten å ngr klunkar möjlk å det ä oxå duktigt av mig för att vara ja..

Ja ä cola å mjölk narkoman,så ja ä stolt över mig sj att ja klarar av att INTE dricka det,så nu sparas det på både mjölk å cola här hemma..=)

Imorse så gick ja en långis md cindy igen å det va skönt,ska snart ta å gå en till å så blir det en ikväll oxå..

Vi får se om det går bra å om ja går ner ngt,i början äre ju trögt m sen borde det nog sätta fart..=)

Ja har ju satt en vikt som ja ska ner till å även satt ett datum,får se hur det går..=)

Hade bäst nu å ta hand om er..  

Kramar

 

               

 

Ovido - Quiz & Flashcards