Mitt liv som  hästnörd.=)

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av jennie larsson - 19 maj 2012 23:13

När ja väl tänker att ja nu kan ja sätta mig ner å blogga lite på datorn så sätter nät helvetet igång å bråkar Me mig.. Så nu fick ja skriva från mobilen vilket inte ä så roligt för det tar sån tid.. Funderar starkt på å kasta ut skiten genom fönstret.. M det kan ju kanske va en dum idé m har god lust. Har väl inte gjort så mkt sen ja skrev sist mer än varit i stallet..=) Elina va Me ute å red igår ,hon lånade corre å det gick bra..=) idag va vi i stallet från kvart över tio till kvart över fem,en heldag blev det Me danne,alicia,cindy,katta å ejlitz..=) vi gjorde iordning nya sammanhangen..Alicia går nu ute med Me skor,hon har inte tyckt om å gå Me.skor på sig förut m idag har hon gått runt hela Dan i stallet..=) min duktiga lilla tjejja..=) Ewelina åkte till sin pappa i torsdags å kommer hem imorn. Mkto mer har nog inte hänt,tror ja inte..=) nu ska ja.se modet finns ngt å se på tv,alla andra sover inkl mannen..=) så nu säger ja natti natti till alla å ni får ha en fortsatttrevlig kväll..=) kommer lite kort här om ja får ut dom..=) å det fick ja inte,blir som sagt galen m imorse ska ja låna.dottra mins dator å lägga ut dom.. Nä nu sKa ja lägga ifrån mig mobilen Me innan den oxå åker ut genom fönstret.. Ursäkta stavningen om den ä konstig lr hemlig m min mobil stavar å skriver som den vill ibland..=) Natti natti...

Av jennie larsson - 19 maj 2012 23:13

När ja väl tänker att ja nu kan ja sätta mig ner å blogga lite på datorn så sätter nät helvetet igång å bråkar Me mig.. Så nu fick ja skriva från mobilen vilket inte ä så roligt för det tar sån tid.. Funderar starkt på å kasta ut skiten genom fönstret.. M det kan ju kanske va en dum idé m har god lust. Har väl inte gjort så mkt sen ja skrev sist mer än varit i stallet..=) Elina va Me ute å red igår ,hon lånade corre å det gick bra..=) idag va vi i stallet från kvart över tio till kvart över fem,en heldag blev det Me danne,alicia,cindy,katta å ejlitz..=) vi gjorde iordning nya sammanhangen..Alicia går nu ute med Me skor,hon har inte tyckt om å gå Me.skor på sig förut m idag har hon gått runt hela Dan i stallet..=) min duktiga lilla tjejja..=) Ewelina åkte till sin pappa i torsdags å kommer hem imorn. Mkto mer har nog inte hänt,tror ja inte..=) nu ska ja.se modet finns ngt å se på tv,alla andra sover inkl mannen..=) så nu säger ja natti natti till alla å ni får ha en fortsatttrevlig kväll..=) kommer lite kort här om ja får ut dom..=) å det fick ja inte,blir som sagt galen m imorse ska ja låna.dottra mins dator å lägga ut dom.. Nä nu sKa ja lägga ifrån mig mobilen Me innan den oxå åker ut genom fönstret.. Ursäkta stavningen om den ä konstig lr hemlig m min mobil stavar å skriver som den vill ibland..=) Natti natti...

Ovido - Quiz & Flashcards